2013年11月5日星期二

NJ Sky 新澤西州的天空


Last night, it is that dark.
昨晚, 新澤西州天空這樣黑暗

4 則留言:

  1. 科斗你好, 來探你喇? 我終於都自己搬好哂喇! 希望唔會到時冇哂啦!
    謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就冇乜點搬, 因那YBLOG文章大部份和時間有關, 巳過時了 及那些遊戲, 城市路人/宗教文章叉不貼题l.. :(
      我只懷念那時和幾十位一起玩的日子 現在已冇特意去結交blog友了..

      刪除
  2. 你最好把閣下大名「科豆」加在「一對波鞋」之前, 真喺有時想唔起你喺邊位呀??? 要明示才方便呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現只有"菊主"似乎唔知areaunderthecurve=科豆 你有好記性 你會記得... :)

      我曾有100-300位blog友 因Yahoo換版 绝大部份已冇再寫 在新版時 我亦極少寫,,, 现在才寫返
      既然 是新的開始 那就一切隨緣 ... 仍有你們6-8位blog友 我已興幸!

      刪除