2021年10月14日星期四

【The World】IKO IKO 你聽過冇


我第一次見到以下嘅片段,我就鍾意咗IKO IKO呢首歌啦。 他們跳得有點亂,衣服又不一致,身型更有點多元化,但加起來,我感覺十分舒服。 我起初認為可能係音樂嘅原因,因為首歌的確好令人愉快。 但我再看其他嘅IKO IKO嘅MTVs,我就知我鍾意呢個片段係因為佢哋嘅舞蹈加上呢個特別嘅音樂。 我先將佢哋嘅片段放第一位(1),然後其他嘅,歌詞放到最後!


(1)IKO IKO BY JUSTIN WELLINGTON DANCE COVER


(2)>IKO IKO in ITALIANO 🇮🇹 TIK TOK DANCE CHALLENGE🇮🇹 BALLA BALLA - Manuel e Claudia B. JOY


(3)IKO IKO SAMBA Line Dance


(4)iko iko dance DNC



(5) IKO IKO SAMBA LINE DANCE//KDR//CHOREO BY YANTI TULUNG//LOKASI REMBONG KAFE RTG




IKO IKO的歌词如下:



当然,任何一组都比我跳得好,哈哈😄

沒有留言:

發佈留言